Subject: 11251 Viimsi-Rohuneeme km 2,568 ristumiskoha projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Nov 2024 09:23:40 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, November 27, 2024 9:11 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: Kooskõlastamiseks: Riigitee nr 11251 Viimsi-Rohuneeme km
2,568 ristumiskoha projekt

Tere

Täiendatud projekt on lisatud manusena. Tõepoolest tehnovõrkude menetlus
on eraldi.

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

Road-Expert meeskond puhkab 23-27.12.2024

  _____

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 22. november 2024 12:56
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Kooskõlastamiseks: Riigitee nr 11251 Viimsi-Rohuneeme km 2,568
ristumiskoha projekt

Tere.

Tänan teeprojekti eest.

Maade eksperdilt tähelepanekud jalgtee IKÕ plaani täpsustamiseks:

*	Rohuneeme tee L 14 KÜ nimi ja tunnus on veidi eksitava koha peal
*	Võtaks plaanilt vähemaks mitteolulist infot (piketi nr ja
märkused, punased ristid, katte märgistus jms…..).
*	Tabelist eemaldaks selle asukoha riigitee suhtes ka, vähem
eksimisvõimalust ja kontrollimist. Manuses näidisplaan eeskujuks.
*	Miks POS2-l on veidi maad kaugemale ulatuv IKÕ ala aga POS1-l
lõppeb kohe katendi servas ära.

NB! Tehnovõrkude osa kohta edastab tähelepanekud (kui neid on)
tehnovõrkude spetsialist eraldi kirjaga.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 11, 2024 8:09 AM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks: Riigitee nr 11251 Viimsi-Rohuneeme km 2,568
ristumiskoha projekt

Tere

Palun tutvuda projektlahendusega ja see sobivuse korral kooskõlastada.

Projektdokumentatsioon:
<https://www.dropbox.com/scl/fi/b83h933asc76wk5rnui7t/R51b_PP_v06.asice?rl
key=8vxfgx9emcoiwbr59iglhh84j&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fi/b83h933asc76wk5rnui7t/R51b_PP_v06.asice?rlk
ey=8vxfgx9emcoiwbr59iglhh84j&dl=0

Jääme ootama teie peatset tagasisidet!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roadexpert.ee/> www.roadexpert.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.